מתנפחים לימי הולדת

חגיגות ימי הולדת לילדים בעידן המודרני באמצעות מתנפחים לימי הולדת
בימינו אלה, בעידן הטכנולוגיה והפייסבוק אירוע לילדים, כבר הפך מזמן מסתם מסיבה קטנה עם עוגה ובמבה בבית, להפקת אירוע במלוא מובן המילה הכולל תכנון מפורט, אנשי מקצוע ושילוב של מגוון אטרקציות מתקדמות כדוגמת מתנפחים לאירועים ובפרט מתנפחים לימי הולדת.
נביט למשל באירוע יום הולדת לבני 4-8. מגוון האטרקציות הוא רב, ובפני הורי הילד ישנן לא מעט אפשרויות. אחת האטרקציות המרכזיות היא מתנפחים לימי הולדת. המתנפחים מגיעים בצורות שונות, כולל מגלשות, מבוכים או סתם מזרונים מנופחים לקפיצה עבור השובבים הקטנים.
המתנפחים לימי הולדת הם חלק מהקונספט הכללי של מתנפחים לאירועים. תחת קונספט זה נוכל למצוא מתנפחים לבת מצווה, מתנפחים לחתונות ואירועי מבוגרים (הסבר בהמשך), וכמובן המתנפחים לימי הולדת. למעשה ניתן להפעיל את ציוד המתנפחים בכל אירוע שבו משתתפים ילדים בגילאים שונים המתאימים לציוד והמשקל המותר במתנפחים לימי הולדת.
מתנפחים לאירועים של מבוגרים?
הייתכן שימוש במתקני מתנפחים באירועי מבוגרים כגון מסיבות אירוסים, חינה וחתונות? התשובה היא בהחלט ולא רק במתנפחים לימי הולדת! למעשה אם נתבונן באורחים של אירועים שכאלה נראה שבכל אירוע שכזה מגיעים גם ילדים, שחוו בעבר שימוש במתקני מתנפחים לימי הולדת או לא חוו, כמו ילדי המשפחה החוגגת, ילדי החברים המגיעים וכד'. במקרה זה, שאינו מתנפחים לימי הולדת, הרי שמתנפחים לאירועים של מבוגרים הוא פתרון מצוין לכל אותם ילדים קטנים המשתוללים מרוב שעמום ומסתובבים לנו בין הרגליים בזמן האירוע...
יתרונות אטרקציית המתנפחים  
  • בעל השמחה, הילד החוגג את יום ההולדת, מאושר שהוריו אפשרו את המתנפחים לימי הולדת, ושמח עד הגג שיכל לספק לחבריו,באירוע החשוב ביותר לו בשנה, את השעשוע המדובר, המבוקש והמגניב ביותר של מתנפחים לימי הולדת.
 
  • הילדים הקטנים מוצאים אנרגיות רבות בזמן שהם מבלים על המתקנים הצבעוניים המזמינים והקופצניים. אפשר לומר שהשימוש במתנפחים לימי הולדת הוא למעשה פעילות גופנית ברוכה לילדים הקטנים.
 
  • אי אפשר להתעלם מהיופי, הגודל, הצבעוניות ומגוון האפשרויות בהפעלת המתנפחים לימי הולדת. השימוש בהם הופך את האירוע לצבעוני ומיוחד.
 
  • קלות השימוש והתפעול של המתנפחים לימי הולדת הכוללים הובלה, הרכבה, התקנה, השגחה וניפוח הם אחד היתרונות הגדולים והמרכזיים של המתנפחים לימי הולדת.
 
מה מתרחש עם סיום יום ההולדת
עם סיום אירוע יום ההולדת שכה שימח את הילדים וכלל  את המתנפחים לימי הולדת, נשאר לילדים טעם של עוד והם אינם יכולים להפסיק לחשוב על המתקנים וכיצד נהנו לרחף ולקפוץ בהם באותם המתקנים המתנפחים לימי הולדת...
גם לאחר האירוע לא יפסיקו הילדים לדבר באמצעי הרשת החברתית השונים, בפייסבוק ובטוויטר על האירוע שכלל מתנפחים לימי ההולדת.
בנוסף, אותם ילדים שהשתתפו באירוע יום ההולדת החגיגי, ובעיקר אלה שנחשפו למתקני המתנפחים ליום הולדת בפעם הראשונה יעבירו הלאה וימליצו לחבריהם לדבר עם הוריהם ולשכנע אותם, באמצעים שרק ילדים יודעים, להזמין מתנפחים לימי הולדת באירוע  הבא שלהם...

ראה קישורים דומים: